Munkatársat keresünk!
VitalCenter – exkluzív fogászat MINDENKINEK

Az általa létrehozott fogászati központ 1990 óta az egyik legrangosabb magánintézmény az országban, ahova kis túlzással koldus és királyfi is szívesen jár.

  • A fogorvosi pályára kanyargós úton jutott el. Hogyan lett Önből a VitalCenter Fogászat első embere?

A mai napig, ha fogorvos pályázik hozzám, megkérem, hogy rajzoljon nekem – mondjuk egy felső hatos fogat. Ha nincs a kezében a tudás, az már baj. Ugyan minden megtanulható, de kell, hogy legyen egy alapkészség, amire építeni lehet. Úgy érzem, bennem ez a kezdetektől megvolt. Ám az igaz, hogy messziről jutottam el a fogorvosi pályáig, hogy aztán ez váljon az életem vállalkozásává.

dr-lantos-endre-520x520Vonzott a képzőművészet, az érettségi évében jelentkeztem az Iparművészetin induló tipográfus szakra. De igencsak szerteágazó volt akkoriban az érdeklődésem: ugyanabban az évben pilótának is felvettek. Végül a sors úgy hozta, hogy fogtechnikus tanulóként képeztem magam tovább. A kézügyességem miatt igen hamar értek komoly sikerélmények, és nagy kedvvel tanultam meg a szakmát. A fogorvosi diploma csak ezután következett. Szegeden lettem fogorvos, majd tíz évig dolgoztam a Kútvölgyi Kórházban, mire a VitalCenter megszületett.

 

  • Mitől egyedi a Vitalcenter, mi az, ami miatt a piac élvonalában tudott maradni az elmúlt évtizedekben?

A klinikánk különlegességét az adja, hogy a VitalCenter mondható hazánkban a legrégebbi, külföldieket is fogadó fogászati magánklinikának. Ráadásul egyedülállóan széles körből érkeznek hozzánk immár évtizedek óta a páciensek: mindez óriási merítést, semmihez nem fogható szakmai tapasztalatszerzést biztosít a kollégáinknak.

Az a stabilitás, amivel a VitalCenter rendelkezik, biztonságot jelent a pácienseinknek és rangot ad a munkatársainknak. Nálunk éppen ezért nincsen nagy fluktuáció, az orvosainknak nincs miért máshova menni, hiszen a szakmai kihívásokat tálcán kínálja a VitalCenter. Ezt az állandóságot, az egyenletesen magas minőségű szolgáltatást pedig meghálálják a betegeink.

  • Tegyünk egy kis utazást a múltba. Honnan érkeztek a rendszerváltás idején a páciensek? Kik voltak azok, akiket a kezdet kezdetén megcéloztak a szolgáltatásaikkal?

A VitalCenter születésekor egy olyan decentralizált hálózatot szerettünk volna létrehozni, amely a város több, elegáns pontján fogadta az akkori elitet. A Margitszigeten lévő, emblematikus központunk mellett volt rendelőnk például a Budai Várban is. A gazdasági, a politikai és a kulturális élet kiemelkedő alakjai már akkor a VitalCenterbe jártak.

Ugyanakkor azt mondhatjuk, hogy hozzánk bárki betérhetett az utcáról, mi el tudtuk és el is akartuk látni a legjobb tudásunk szerint. Annak köszönhetően, hogy ilyen nagy pacientúrával dolgoztunk, képesek voltunk árainkat féken tartani, így igen széles rétegek számára tudtunk elérhetőek lenni. Ebben ma sincs változás.

  • Ugyanakkor sok fronton változás tapasztalható a VitalCenter háza táján.

Én elsősorban orvos vagyok, és csak utána gazdasági szakember. Ezzel együtt most azt érzem, hogy a kezdeti decentralizált rendelőhálózat helyett inkább a központosítás az, ami Magyarországon a helyes utat jelenti. Így most Magyarországon egyetlen nagy hazai centrum működtetésére összpontosítunk, a többi energiánkat pedig a külföldi piacokba fektetjük.

  • Említette, hogy régóta jelentős szerepe van a VitalCenternek a külföldi páciensek itthoni ellátásában. Ugyanakkor ma már határon túl is több lábon áll a fogászat. Mely országokban érhetőek el a VitalCenter szolgáltatásai?

Zürichben 2013 óta dolgozunk, és mostanra vetettük meg annyira a lábunkat, hogy komoly bővülést, akvizíciókat tervezünk. Ezt a központunkat korábbi rezidensünk irányítja, neki köszönhető, hogy ennyi idő alatt sikerült megtanulnunk “svájci módon” gyógyítani.

Angliában pedig már egy bő évtizede jelen vagyunk a piacon. Kezdetben angol partnerünk szállította hozzánk a pácienseket, de az általánosan tapasztalható tendenciákat nekünk is követnünk kellett, így létrehoztunk egy klinikát Lutonban. A VitalCenter adta a szakembereket, a know how-t, a szakmai koncepciót, ők a helyet. A kezdeti gyerekbetegségek után akkor kezdett a lutoni központunk rohamosan fejlődni, amikor az implantológia egyre inkább húzóágazattá vált. Ma már azt mondhatjuk, hogy az a technológiai robbanás, amelyet az implantológia területén tapasztalunk, igazán prosperáló vállalkozássá tette az angliai központot.

  • Mi az, ami nap mint nap segíti a megújulásban szakmailag? Hogyan lehet nem kiégni, és friss szemmel nézni minden betoppanó páciensre?

Humánusan, empátiával közelíteni a páciensekhez, szakmailag a legtöbbet nyújtani és párhuzamosan egy gazdaságilag is virágzó vállalkozást vezetni – ez ma is izgalmas feladat a számomra. A VitalCenterben a pluszt az adja, hogy szolgáltatásainkat személyre szabjuk.

Az a személyes tapasztalatom, hogy jó pszichológiai érzékkel és emberismerettel felvértezve látni lehet, hogy melyik pácienssel merre induljunk el. Ha például foghiányról van szó, akkor igen sok alternatívát fel tudunk és fel is kell állítani. De, hogy egy gasztronómiai hasonlattal éljek: az étlap nem egy oldalas és nem csak a mai menü található meg rajta, ott van mind a 120 fogás. A legfontosabb ma is, hogy a legjobb tudásom szerint segítsek a pácienseknek eligazodni a megoldási lehetőségek között, akik ezt a választási szabadságot meghálálják és szívesen visszatérnek.

Hívjon minket!
Kapcsolat